dinsdag 21 augustus 2012

Proud to be a grandmother

A.s. vrijdag is mijn schoonmoeder jarig en ik heb voor haar in een driedimensionale lijst een liggende LO gemaakt met foto's van haar enige kleinkinderen (onze dochters).
Ik heb voor de eerste keer zwart-wit foto's gebruikt. De uitstraling wordt meteen een stuk 'deftiger' vind ik. En zwart-wit matcht bijna met elk papier. Eerst heb ik de achtergrond ingesmeerd met Gesso en daarna met zwarte glimmermist de achtergrond bespoten. De opstaande rand heb ik bestempeld met zwarte muzieknootjes. Ik heb papier van Authentique gebruikt. De randen van het achtergrondvel en de foto's heb ik opgeschuurd en het papier ook nog geïnkt met Distress inkt. Een strook papier en een doily achter de fotos en toen ben ik flink in de weer geweest met de Big Shot en allerlei stansen waardoor ik alle embellishments zelf heb gemaakt: de rozen, het vogelhuisje, het vogeltje, de takjes en de letters. Het vogeltje en de titel hebben een glanslaagje gekregen van Glossy Accents. Het vogelhuisje is van karton. Het bovenlaagje heb ik er af gehaald en dit ingesmeerd met Gesso en deze daarna bestempeld met een tekststempel. De uitgeknipte bloemen uit het designpapier heb ik nog bewerkt met glitterlijm voor een opvallende glittering.
 
Afgelopen zondag hebben we haar verjaardag en die van haar man (mijn schoonvader dus) al gevierd en ze heeft het cadeautje ook al gekregen en ze was er erg blij mee! Leuk is dat toch altijd.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Groetjes, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette