dinsdag 5 augustus 2014

Hoera, Silvia 40 jaar

A.s. donderdag wordt mijn jaarclubvriendin Silvia 40 jaar. Zij is recent redelijk fan geworden van de kaartjes die ik maak, dus ik kon natuurlijk niet anders dan voor haar ook een kaartje te maken.

De digi heet 'Denise' en is van Saturated Canary. Ook haar heb ik tijdens onze vakantie in Rockanje gekleurd met mijn Copics. Mijn meiden zeggen dat ze tijdens haar vakantie iets te lang in de zon heeft gelegen ;-) Gewapend met het plaatje ben ik naar Doe@ding in Spijkenisse geweest en heb daar het Studio Light papier van Janneke Brinkman-Salentijn meegenomen omdat dat er zo goed bij paste.


Gebruikte materialen:

- Spellbinder Floral oval 
- Decorative Strip Alphabet Die, Chip Block van Tim Holtz
- Het takje is een Doohickey van Magnolia
- Mini butterfly van Cheery Lynn Design
- Kant en verschillende soorten bloemen

Hopen dat de kaart enthousiast ontvangen zal gaan worden, maar dat zal vast wel!

Fijne zomerse dag verder en bedankt voor je bezoek!

Liefs, Nicolette



3 opmerkingen:

  1. Supertjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een super leuke kaart Nicolette. Het papier past inderdaad perfect bij het plaatje.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette