zaterdag 23 augustus 2014

Wish for you

Vandaag, na een heerlijke week vakantie in Frankrijk, weer een kaartje van mij! Weten jullie meteen waarom het na een flinke periode van activiteit er nu even radiostilte was van mijn kant. We hebben ontzettend genoten! Nu gaan we richting het einde van de vakantie en dat betekent voor mij komende week weer opstarten op school..... Dus helaas weer minder tijd om te freubelen. Maar nu dan toch dit kaartje.

Het papier is van Maja Design 'Coffee in the Arbour'. Het stempeltje is van Saturated Canary en ik heb haar weer ingekleurd met mijn Copic Markers.




Gebruikte materialen:

- Bingo Stempel Noor Design 6410/0029
- Bloem Elizabeth Craft Designs 729- Bunch of flowers 2
- Wit rozenlint, parelsnoer, witte roosjes, distress inkt Walnut Stain

Super dat je hier even kwam buurten!

Graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette


4 opmerkingen:

  1. Een TOP-kaartje, Nicolette!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superrrrrr wat een geweldig mooi kaartje en die kleuren zo prachtig.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je komt dan ook wel weer binnen met een geweldige kaart hoor. schitterende kaart Nicole en succes met de voorbereidingen voor school. groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette