zaterdag 9 augustus 2014

Vintage kaart 'speciaal voor jou'

Weer bezig geweest met een vintage kaartje. Ik had eigenlijk een gekleurd plaatje liggen voor bij dit digitale designpapier 'Vintage Shabby Flowers' van MicheleRDesign maar ik vond het er eigenlijk helemaal niet mooi bij passen. Toevallig had ik een vintage plaatje liggen dat perfect bij het papier paste en dus toen het plan maar omgegooid.

In het derde Noor Magazine stond weer een sketch van Tiets en daarmee heb ik dit kaartje gemaakt.

Ik heb alle stukjes papier voorzien van een wit achtergrondje en alle stukjes gestikt met een V-steek met de naaimachine. Achter het plaatje een stukje wondgaas en achter de cirkel een kantje. De grote rode bloemen heb ik zelfgemaakt met bloemstansen van Spellbinders. Ze eerst met een bloemenmaaktool en een matje opgekruld, de randen daarna licht geverfd met gesso en meeldraadjes toegevoegd en ze op elkaar geplakt. Zo krijg je eigenlijk aan alles een vintage sfeertje.


Gebruikte materialen:

- Bloem Nestabilitie 'Rose Creation' S5-050
- Dutch Doobadoo blaadjes
- Meeldraadjes en kantje

Superleuk dat je even kwam kijken op mijn blog!

Fijn weekend, knuf, Nicolette

6 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Nicolette!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via Hobbyhome kwam ik op jouw blog....ziet er goed uit Nicolette. Zie ook dat je vlak bij mij woont (Woerden). Je kaart is beeldschoon gemaakt...prachtig.
    Ik ga je volgen zodat ik je beter in de gaten kan houden hihi.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige mooie kaart heb je gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Nicolette, hoe schitterend is je kaart, ik vind het een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Nic het is een beauty en weer tot in de puntjes afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette