maandag 14 september 2015

Merry Christmas

Goedemiddag lieve mensen,

Vandaag laat ik hier mijn eerste DT-kaartje zien als nieuw designteamlid bij The Paper Nest Dolls. Super leuk dat ik daar nu ook bij zit!
Het plaatje heet Christmas Angel Avery en hier verkrijgbaar als stempel en hier als digi en ik heb weer mijn best gedaan op het zo mooi mogelijk inkleuren van het schattige engeltje.
Het papier is 'A gift for you' van Maja Design. Ik heb weer verschillende lagen designpapier gebruikt en deze weer van een stikrandje voorzien. Het stuk golfkarton een beetje hier en daar wit gemaakt met gesso en vervolgens wat stansen, stempels en embellishments gebruikt en in hoeken in clusters vastgeplakt.
Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en ik ben benieuwd wat je van mijn kaartje vindt.

Lieve groet, Nicolette

3 opmerkingen:

  1. Wowww Nicolette.... wat een bjoetie heb je weer uit je hoed getoverd. Een schitterende kaart met een heel mooi ingekleurd stempeltje, Mooie toefjes en prachtige malletjes en kleuren. Een dikke 10!!!!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh Nicolette, wat een schitterende creatie! Weer zo waanzinnig mooi en prachtig gekleurd. Super! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette