zondag 3 januari 2016

Een kaart met een kantje

Goedemorgen,

De laatste dag van de kerstvakantie is aangebroken. Deze twee weken met de meiden thuis en met alle gezellige festiviteiten zijn omver gevlogen. Ik hoop dat jullie er ook van hebben genoten en dat jullie zin hebben in het nieuwe jaar dat voor ons ligt.

Vandaag alweer tijd voor een nieuwe challenge bij het 'We Love Vintage Challenge' blog. En deze keer loopt de challenge een hele maand en mag je maar liefst vier creaties mee laten doen. Voor vintage liefhebbers is de opdracht helemaal niet zo moeilijk, want wat we vragen is een vintage creatie te maken waarbij je gebruik maakt van een kantje.
Dit is mijn voorbeeldkaartje. Het is een winters kaartje geworden.

De sponsor is dit keer:

En dit geweldige pakket met embellishments kun je winnen! Wat een gave prijs!
Hier nog een close-up van mijn kaartje.
Ik hoop van harte dat je mee gaat doen met onze challenge!

Een fijne zondag en graag tot een volgende keer!

Liefs, Nicolette

7 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!
    Gelukkig nieuwjaar, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Nicolette en mooie mallen heb je gebruikt.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicolette,
    Schitterend kaartje ,lief plaatje mooie mallen heb je gebruikt en het kantje leuk weer allemaal top !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer zo'n prachtig kaartje .
    Ja ik vind het jammer dat de kerstvakantie voorbij is. Ik geniet altijd van die rust. william lekker thuis niks moet.
    maar ja ook hier komt weer een eind aan.
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super mooie kaart Nicolette.
    Ik wens je een gezond en creatief jaar toe.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat, mooi! Wat een schitterende combi en zulke gaven mallen. Beste wensen voor 2016 Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette