vrijdag 8 januari 2016

Friends are special treasures of the heart

Goede avond lieve hobbyisten,

Het weekend staat voor de deur! Heerlijk. Na een eerste week weer na de kerstvakantie gaan we weer lekker genieten van een paar daagjes met z'n vieren.

Vandaag wil ik graag een kaartje met jullie delen dat ik onlangs heb gemaakt.
Wederom met een door mij in de zomervakantie gekleurde digi van Saturated Canary. Dit keer is het 'Pixie Nerd'. Wat een cutie, hè?
Het papier dat ik gebruikt heb, is weer de lijn 'Coffee in the Arbour' van Maja Design.

Voor de kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

- Ovale mal Noor Design 6002/0304
- Ovale stansen met stitchrandje van Dienamics
- Takjes van Cheery Lynn Designs Olive Branches
- 'Happy Birthday' stempel Noor Design 6410/0338
- Tekststempel Kaisercraft True Friendship CS139
- Martha Stewart Randpons Doily Lace
- Bloemenstansjes Elizabeth Crafts Designs Bunch of Flowers #2
- Plakparels
- Witte bloemetjes
Ik ben benieuwd wat je van mijn kaartje vindt. 

Geniet van je weekend!

Liefs, Nicolette



6 opmerkingen:

  1. Wauwww Nicolette, schitterend!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Nicolette!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan hoor. ....leuke stempel!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi kaartje en lief stempeltje! Groetjes bRigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig leuk kaartje heb je gemaakt .
    Super mooie kleurtjes je stempeltje,prachtig met je papieren kantje onderaan top kaartje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja deze had ik even gemist geloof ik. jij gaat ook zo snel. ik vind hem weer super leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette