zaterdag 30 januari 2016

Sweetheart

Goede morgen lieve mensen,

Vandaag weer eens een kaart die ik speciaal heb gemaakt voor mijn lidmaatschap aan het designteam van MicheleRDesigns.com. Het is een heerlijk, zoet valentijnskaarten geworden die vast zijn weg gaat vinden naar een vriendin of nicht of zus of ander familielid.

Het papier dat ik heb gebruikt heet 'Hugs & Kisses'. Behalve het basispapier heb ik ook een element pack gebruikt.
 Het digitale stempeltje is van Art By Miran en heet 'All of my heart' en ik heb haar (ook tijdens de zomervakantie.....) gekleurd met Copic Markers.
 De bloemetjes, op de roosjes na, heb ik zelf gemaakt met de volgende stansjes:
- Elizabeth Craft Designs, bunch of flowers #2
- Spellbinders Rose Creations
In de hartjes meeldraadjes en plakparels gedaan.
 De scalloprand achter het afdrukje heb ik gestanst met de Multi frame Wavy Oval van Nelli Snellen. Het hart is van Noor! Design 6002/0381

Ik hoop dat ik jullie van wat inspiratie heb voorzien en lees graag wat je van mijn kaartje vindt!

Een fijne dag, liefs, Nicolette


5 opmerkingen:

  1. Ik vind het een heel knuffelig kaartje geworden! Super mooi Nic!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend met prachtige kleurn en digi Nicolette!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief en fleurig valentijnskaartje Nicolette. De digi is prachtig ingekleurd vind ik en de mooie decoraties maken het helemaal áf. Een plaatje..:)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is prachtig! wat een mooierd.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooie kaart met leuke details!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette