donderdag 17 november 2016

Happy birthday, lieve zus

Goede avond, lieve mensen in blogland,

Vandaag is mijn zus Evelien jarig en uiteraard is daar vandaag een zelfgemaakt kaartje op de deurmat gevallen. Ik sta met mijn blog in haar favorieten en ze kent mijn kaartjes en andere creaties eigenlijk altijd al voordat ik ze in het echt kan laten zien. Nu is het een keer andersom.

 Het papier komt uit het blokje 'With love' van Joy!Crafts en het plaatje uit het stansvel 'Sweet Blossom' van The Hobbyhouse. 
Het kaartje is heel klein, zo'n 9 bij 13 centimeter. Super schattig en ook handig met versturen.

Gebruikte materialen:

- Randstans Happy birthday Joy!Crafts (Noor Design) 6002/0296
- Takje Anja's leaves Marianne Design LR0227
-  Memory Box Leavenworth Butterfly Trio
- Bloemetjes Joy!Crafts (hele oudjes) 6002/0025
- Spellbinder scalloped circles
- Plakparels
- Spelden

Leuk dat je even op mijn blog langskwam!

Als je een berichtje achter laat, kan ik jou ook gaan volgen!

Lieve groet, Nicolette

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor je zus Nicolette. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er zo lief uit! Erg schattig kaartje voor je zus. Verrassing! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart heb je voor je zus gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette