dinsdag 15 augustus 2017

Bloghop Joy!Crafts MDF

Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag nodigen wij, de meiden van Joy!Crafts, jullie  uit om met ons mee te hoppen langs onze blogs. We laten jullie zien wat voor leuks je allemaal kunt doen met onze MDF-collectie.
Ik mocht aan de slag met het MDF-mini-album in de vorm van een hart. Onlangs heb ik een bruiloft gehad in mijn familie en een paar van de mooiste foto's van die dag heb ik verwerkt in dit leuke album. Ik kon dus al scrappend mijn hart weer ophalen.
Op de voorpagina heb ik de namen van het bruidspaar geplaatst en de letters heb ik gemaakt met de mooie alfabetstansen 6002/0647. Verder ook nog wat roosjes en parels toegevoegd.
Het designpapier dat ik gebruikt heb, komt uit de papierset 'Secret Garden'. Ik heb alle randen van het album met distress inkt Walnut Stain donkerder gemaakt en ook alle randen van het papier hebben een donkerder randje gekregen. Op de eerste bladzijde heb ik subtiel de trouwdatum bovenaan de foto vermeld.
De bladzijdes van het album heb ik met lint en kant aan elkaar vastgemaakt. Alle bladzijdes heb ik voorzien van een foto bovenop allerlei laagjes papier en op elke pagina heb ik één of twee stansjes verwerkt.
Het bruidspaar heeft al een dochtertje, dus ook zij verdiende haar plekje in dit album natuurlijk. Op de laatste pagina zie je de bruid met haar beide oma's, waarvan de rechter mijn moeder is ;-)

Uiteraard ben ik heel benieuwd wat je van mijn album vindt. Ik lees het graag bij de opmerkingen!

Vergeet je niet bij alle meiden langs te gaan? Je kunt nu door naar:


Gebruikte materialen
- MDF mini-album hart 6200/0152
- Papierset ‘Secret Garden’ 6011/0531
- Snijstencil ‘Alfabet’ 6002/0647
- Snijstencil ‘Mery’s Numbers’ 6002/0491
- Snijstencil ‘Hart en vlinder’ 6002/0381
- Snij- embosstencil ‘Mini bloemenrand’ 6002/0645
- Snijstencil ‘Star Swirl’ 6002/0788
- Snijstencil Mery’s Rectangle
- Ribbons natural sense Collection 1 - set 1 6300/0320
- Ribbons handmade Collection 2 - set 2 6300/0333
- Bloemen 6370/0062
- Plakparels 6020/0002
- Tacky Glue 6500/0215
- Double Sided Craft Tape 6500/0030





15 opmerkingen:

  1. Erg mooi gedaan.
    Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, een mooie herinnering zo!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gemaakt, alles mooi verwerkt....
    toppie...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk zeg. Werk eigenlijk nooit met mdf. Ga het zeker uitproberen. Groetjes Monica 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt en een leuke herinnering zo.

    Groetjes van Louwina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vraiment très joli, je vais m'en inspiré, merci

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooi boekje heb je gemaakt!
    Ik hop snel verder.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous. What fun to have the MDF covers. Love it. HUgz

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi album. Zelf heb ik deze harten ook gekocht om er een gastenalbum van te maken. Ga zelf in mei trouwen en het is een kleine bruiloft. De meeste gastenboeken zijn met veel pagina's, toen ik de harten tegenkwam leek mij dit het mooiste idee om iedereen een hart te geven voor hun bijzondere boodschap aan ons. Heb wel inspiratie gekregen van uw mooie album.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette