dinsdag 22 augustus 2017

Nienke 9 jaar

Hallo lieve allemaal,

In de zomervakantie is onze kanjer Nienke negen jaar geworden. In die periode had ik slecht tot geen wifi tot mijn beschikking, dus vandaar wat later dit kaartje dat ik voor haar verjaardag heb gemaakt hier op mijn blog:
 Qua digi's is het merk Saturated Canary echt mijn favoriet! Ik heb er nog minstens 150 op mijn computer staan die ik nog nooit gekleurd heb, dus ik kan nog even vooruit! Hier heb ik, op verzoek van Nienke, een zeemeermin gekleurd in roze. Dit heb ik uiteraard weer gedaan met mijn Copic Markers.
Het visnet is van Marianne Design CR1409 en de stansen rondom van Joy!/Noor 6002/ 0783 en 6002/0784. Het papier is de lijn 'My dearest Sofia' van Pion Design.

Nienke was erg blij met het kaartje. Ze kan maar niet uitgepraat raken over hoe ik de zeemeermin heb gekleurd. Heerlijk: je kind je grootste fan!

Fijne dag en graag tot snel een volgende keer.

Lieve groet,

3 opmerkingen:

  1. Mooi dat Nienke er zo blij mee is Dat zegt genoeg.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige kaart voor de jarige gemaakt en weer super ingekleurd
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker leuk zeg, als je kind er zo enthousiast over is. Het is dan ook een heel gaaf kaartje! Snap wel dat ze er weg van is. En 150 digi's? Dan kun je zeker nog even vooruit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette