donderdag 8 maart 2018

Happy birthday, dear friend!

Goedemorgen lieve mensen,

Afgelopen week heb ik behoorlijk wat tijd gehad om te knutselen en dat was maar goed ook, want ik had ook echt wat kaartjes nodig voor wat mensen. Zo liet ik gisteren al een kaartje zien voor een jarig nichtje en vandaag laat ik een kaartje zien dat ik heb gemaakt voor een vriendin die afgelopen zaterdag haar verjaardag vierde. Terwijl mijn drie lieve gezinsleden op het ijs stonden, moest ik 'nog even snel' een kaartje fabriceren.
 Het papier dat ik heb gebruikt, is de papierlijn 'Denim&Friends van Maja Design.
 De grote randstans heet 'Open Hearts Doily Border Die' en is van Lala Land. De blaadjes zijn van Craft Emotions en de bloemen zijn van Joy!crafts 6002/0771. Ik heb deze gestanst uit wit papier en gekleurd met distress inkt Faded Jeans. Dit heb ik gedaan terwijl het papier nog in de stans zat en zo krijg je die leuke witte randjes op je bloemen.
De digi is weer een cutie van Saturated Canary en natuurlijk heb ik haar gekleurd met Copic Markers. De mal waarmee ik het plaatje heb uitgesneden en het grotere exemplaar erachter is weer een aanwinstje via Aliexpress.
Met een lettertang heb ik de teksten gemaakt. Verder nog wat kant-en-klare bloemetjes, hartpinnetjes en parels in de harten van de grote bloemen toegevoegd en toen was mijn kaartje klaar om meteen weggegeven te worden. Hij werd gelukkig enthousiast ontvangen!

Een hele fijne donderdag en hopelijk tot snel een volgende keer weer!

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een schattige kaart gemaakt.
    Zo mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en lief kaartje heb je gemaakt. Mooie stansen en knap samengesteld.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette