zaterdag 16 juni 2018

Bloghop nieuwe collectie Noor Design

Goedemorgen lieve allemaal,

Vandaag mogen jullie weer gezellig een rondje hoppen bij de meiden uit het team van Noor Design. We laten de veelzijdigheid zien van de nieuwste collectie! Ga uiterlijk 18 juni bij iedereen langs, laat een reactie achter en eindig weer bij het Noor-blog en je maakt weer leuk op een leuke prijs!
Als het goed is, kom je net van het blog van Corry.
Ik ben aan de slag gegaan met het 'Joy to the World' papier, de blauwe randmal en de stansjes van de Poinsettia's aan de slag gegaan. Zo prijkt hier mijn eerste kerstkaartje van dit jaar zowaar aan het einde van de lente al op mijn blog.
 De vorm van de kaart heb ik gemaakt met DDBD Shape Art Mal 470.713.144. Aan de zijkanten heb ik de mooie, nieuwe, blauwe randmal gebruikt!
 Het plaatje is een digi van Saturated Canary die ik heb ingekleurd met Copic Markers.

Het jaartal heb ik gemaakt met de cijferlabeltjes 6002/1083. De hertjes heb ik gestanst uit kraft en extra aangezet met Distress Inkt Walnut Stain.
 Leuk dat je hier langs kwam hoppen, ik ben benieuwd wat je van mijn kaartje vindt en je mag nu door naar Sylvia.




36 opmerkingen:

  1. Ook weer om te smullen deze kaart met mooie details en producten! Prachtig ingekleurd Nicolette en mooi geheel. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart heb je gemaakt.....ze zijn heel erg leuk de kerstspulletjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke inspiratie voor een kerstkaart. Geweldig gewoon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook een mooie kaart. Niet te druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend lief kaartje! Erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart is dit. Ik zie steeds nieuwe dingen leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaart ! Ik hou van die meisjes ( ook al doe ik er niks mee hihi )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige mooie kaart heb je gemaakt,super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie kerstcreatie is dit...echt prachtig met supermooie kleuren en details! Gaaf plaatje ook!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Nicolette en wat zijn die hertjes leuk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dit een hele mooi creatie Nicolette
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw gaaf
    Een leuke voor een live workshop toppertje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart. Bedankt voor de inspiratie voor kerst

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart is het geworden.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een heel erg mooi en lief kaartje Nicolette.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart, en het plaatje is ook zo mooi ingekleurd. Daar moet ik zelf nog even op oefenen, maar heel mooi om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is inderdaad nog lente maar je weet de kerstsfeer prima neer te zetten met deze kaart. Top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, deze is mooi vrolijk!
    Hele leuke kerstkaart.
    De randmal is erg leuk toegepast.
    Plaatje is mooi ingekleurd, helemaal toppie!
    Fijne Zondag verder en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig leuke en mooie kaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een onzettend lief kaartje..... mooie mal gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend 😍😍 kaartje, heerlijk met het nieuwe Joy to the World dessinpapier en al die mooie nieuwe noortjes. Ook de stempel van Saturated Canary is weer gaaf. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wow tutto bellissimo!! e grazie per questo bellissimo blog hop! continuo a saltare!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooie kaart en wat zijn die cijfer labels super leuk.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi !!! Zo mooi gebruik gemaakt van die randmal !! Super.
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een pracht van een kaart mooie kleuren van het bloc lekker makkelijk zo te combineren.de nummer labels zijn ook erg mooi ,op mijn lijstje toegevoegd zo ook de rand mal erg mooi .
    het plaatje prachtig ingekleurd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette