zaterdag 2 juni 2018

Scrap Challenge #6 Noor Design

Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer een scrap lay-out van mijn hand, hier op mijn blog! Dit keer eentje die ik aan de hand van een sketch heb gemaakt. We willen jullie bij Noor Design namelijk uitnodigen om mee te doen aan onze zesde scrap-challenge van dit jaar en natuurlijk voorzien we je dan met de nodige inspiratie!

Dit is de sketch. We vragen je gebruik te maken van de hexagon stansjes 6002/1108 uit de nieuwe collectie en de sketch te gebruiken als inspiratiebron.
 
 Ik heb de sketch een kwartslag naar rechts gedraaid. Ik heb van de hexagons de kleine variant gebruikt. Heel handig dat er vijf dezelfde in het setje zitten, dan ben je snel klaar met stansen ;-)
Het papier dat ik gebruikt hebt, komt uit de papierset 'Vintage Soul' 6011/0568.
Ook het ijsje zit in de nieuwste collectie (6004/0027)! So cute! En net echt! De bloemen en blaadjes zijn gemaakt met de chrysantenstansjes 6002/0972 en de gestanste letters komen uit de vlaggetjes 6002/1049. Ik heb dus de letters gebruikt die uit de vlaggetjes vallen. Als laatste nog wat roosjes toegevoegd.
Doe je mee? Je hebt de hele maand juni de tijd om mee te doen! Je kunt je creatie plaatsen in de Noor! Design Scrapbooking pagina op Facebook of een mailtje sturen naar: joyce.martens@noortje-design.nl. Na de maand juni wordt er een winnaar getrokken met random zodat iedereen evenveel kans heeft om te winnen.





1 opmerking:

  1. Prachtige creatie heb je gemaakt. Leuke foto ook van jou en de kids. De volgende keer de hond?
    Fijn weekend verder lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette