vrijdag 23 mei 2014

Deurhanger

Twee weken geleden waren wij op bezoek bij mijn nicht Ingrid die in Belgiƫ woont. Helaas was het niet zulk mooi weer en hebben we wel wat tijd binnen doorgebracht. Gelukkig had ik mijn Copics en wat digi-stempels meegenomen en dus kwam ik zelfs nog aan kleuren toe. Vlak daarvoor had ik 'Angie Jam' van het merk Saturated Canary gekocht en deze digi is zo cool en cute tegelijkertijd dat ik daar heel veel zin had om die te kleuren.

Deze week heb ik er een deurhanger voor Liselot van gemaakt. Ook zo schattig en wil graag cool zijn! Past dus goed bij haar.

Het papier had ik eigenlijk al uitgezocht, ik had twee blokjes 6'x6' uit Amerika van Ingrid gekregen en daar de kleuren op gematcht, maar de deurhanger had een groter formaat, dus in mijn grote voorraad gelukkig toch nog een groot scrapvel gevonden in de juiste kleur.

Het plaatje is al zo gaaf, dat ik de rest van de deurhanger vrij rustig heb gehouden. Wat bloemetjes en blaadjes gemaakt met stansen van Marianne Design en Liselots naam, een doily en twee spelden toegevoegd en toen vond ik hem mooi in balans.

Liselot is er ontzettend trots op en blij mee, dus missie volbracht!

Two weeks ago, we were visiting my niece Ingrid who lives in Belgium. Unfortunately it was not such nice weather and we have spent some time inside. Luckily I had my Copics and some digi stamps included and so I even had some time to color. Just before I had bought 'Angie Jam' from the brand Saturated Canary and it is so cool and cute at the same time that I really wanted to color her. This week I have made a doorhanger with this image for Liselot​​. Even so cute and she would like to be cool! Good fit for her.

The paper I had actually picked, I received two paperpads 6'x6 'from America from Ingrid and I chooses Copic-colors for 'Angie' which matched the papers, but the door hanger had a larger size, so in my big stock fortunately I found a 12'x12' scrappaper in the right color.

The picture has been so cool that I kept the rest quiet simple. I added some flowers and leaves made by punching from Marianne Design and Liselots name, a doily and two pins and then I found it nicely balanced.

Liselot is extremely proud and happy about it, so mission accomplished!

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog!
Thanks for your visit here!

Liefs, Nicolette

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette