vrijdag 23 november 2018

Kisses make you feel better

Goedemorgen lieve allemaal,

Vandaag een kaartje dat ik heb gemaakt voor een hele lieve vriendin van mij die al een flinke tijd in zwaar weer zit met haar gezin. Om haar te laten weten dat ik erg met haar meeleef, heb ik deze kaart naar haar verstuurd.
 Het papier dat ik heb gebruikt komt uit het papierblokje 'Home Sweet Home' van Craft Asylum. Ik vind het fantastisch als designs dezelfde tinten hebben waardoor je je kaart een mooie balans kunt geven. De vorm van de kaart heb ik gemaakt met Card Shape stansen 'Winter Feelings', stencilWF64 van Studio Light.
 Het plaatje, waarvan ik het merk echt niet weet, heb ik gekleurd met mijn Copic Markers. Omdat ik met deze vriendin geregeld naar de sauna ga, vond ik dit wel een toepasselijke digi.
De bloemen heb ik zelf gemaakt met de Poinsettia 6002/1048 van Noor! Design. Inmiddels een favorietje! In het harte een plakparel.
 Tussen de bloemen mooie blaadjes aan een takje, 6002/1132, van Joy! Crafts. De tekstjes heb ik gestempeld met stempeltjes van CraftEmotions (130501/1146).
 Aan de beide zijkanten van de kaart heb ik de mooie 'Flower Border' van Yvonne Creations YCD10102 bevestigd. Wat is dit toch een beauty!
Het vlindertje is gemaakt met een stansje van Memory Box.

Ik ben erg blij met hoe het kaartje is uitgepakt. En ik weet zeker dat hij gewaardeerd gaat worden!


3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart weer Nicolette. Leuker digi gevonden voor de gelegenheid en prachtig gekleurd.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet ook wel zeker dat hij gewaardeerd gaat worden Hij is prachtig Het plaatje is ook heel leuk.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een bijzonder mooie kaart Nicolette. Schitterende kleuren, materialen en een hele gave digi die heel mooi ingekleurd is. Heel lief om zo te laten weten dat je meeleeft. Deze kaarten worden zeker gewaardeerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette