dinsdag 13 november 2018

Tag 'Merry Christmas Cool Friends'

Goedemorgen lieve allemaal,

Nog steeds doe ik mee met de 'Kimya's 12 Tags of 2018' challenge. Mijn tag van vandaag is alweer nummer 11 van dit jaar! Nog maar eentje te gaan en dan is deze gave challenge alweer voorbij! Wat vliegt zo'n jaar toch voorbij. De opdracht is dit keer om Bingo-kaartjes op je tag te gebruiken.
 Het designpapier is van Noor! Design en heet 'Silent Night' 6011/0570. De vorm van de tag heb ik gemaakt met DDBD Shape Art Mal 'Another Label A4' 470.713.168.
 De Husky's zijn gestanst met een stansje van Cottage Cutz, gekocht tijdens de Krea-doe twee weken geleden. Achter de schattige sneeuwhondjes heb ik de fijne ronde mal Crea-Nest-Lies XXL, open scallop, nummer 69 gebruikt voor het randje. Wauw! Wat zijn die stansen gaaf!
 De bingokaartjes komen uit de papierset 'Happy Travel' 6011/0411 van Noor! Design en ook de bloemetjes 6002/1048 en de takjes 6003/0083 zijn gemaakt met stansjes van Noor! Design. Bij de clustertjes nog wat kant-en-klare roosjes in een bijpassende kleur toegevoegd.
De rand met de sterretjes komt bij de Action vandaag en de tekst van 'Merry Christmas' is gemaakt met een oude stansset van Joy!Crafts.

Als laatste heb ik nog een gaatje bovenin de tag gemaakt en een lintje er doorheen gehaald.

Ik lees graag wat je van mijn tag vindt!

Voor nu een hele fijne dag verder en graag tot ziens!

5 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette