zondag 11 november 2018

Liefs

Goedenavond lieve mensen,

Alweer zestien geleden dat een lieve vriendin van mij op 11/11/ heel naar nieuws kreeg: bij haar dochtertje van net een half jaar was leukemie vastgesteld. Het moppie is door de oog van de naald gekropen en inmiddels een prachtige jongedame van 16. 

Nog elk jaar stuur ik haar op 11/11 een (zelfgemaakte) kaart. Zij, Ên haar ouders, waarderen dit erg omdat ik inmiddels de enige ben. En dat is voor mij een extra motivatie om deze traditie in stand te houden.
 Het plaatje komt uit een oud blokje 'Girly Girls' van Noor! Design 6011/0068.
 De doily linksonder en rechtsboven is gemaakt met een stans van Prima Marketing.
 De bloemetjes zijn gemaakt met 'Bunch of Flowers 2' van Elizabeth Craft Designs en de blaadjes heb ik vorig jaar bij Doe@ding gekocht, maar ik weet het merk niet meer.
De vlinder is van Cheery Lynn Design en de tekst is gemaakt met stansjes van Aliexpress.

Ik heb met veel plezier aan dit kaartje gewerkt en ik ben benieuwd wat je van mijn kaartje vindt.

Een hele fijne avond en tot een volgende keer!

4 opmerkingen:

  1. Wat een lief gebaar dat je nog steeds ieder jaar een kaartje stuurt. Hij is erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicolette wat Superlief en attent om er nog elk jaar eventjes bij stil te staan .

    En het is een geweldig leuk kaartje
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is heel attent en lief, want zij zullen daar ook elk jaar wel aan denken. Zo fijn dat het uiteindelijk goed gegaan is. Je kaart is heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is wel een bijzondere band die jullie met elkaar hebben. Wat leuk om te lezen dat het kleine baby’tje alweer een grote meid van 16 jaar is. Je kaart is weer prachtig alle roodtinten passen perfect bij elkaar en houd deze traditie in ere.😀😀

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette