donderdag 27 juni 2019

Fijne kerst

Hallo lieve mensen,

Wat doen we als het heerlijk zomers weer is? Juist! Kerstkaartjes maken. 😉 Noor! Design is deze maand met een super toffe collectie op de markt gekomen en natuurlijk wil ik daar dan lekker mee aan de slag!
Bij het maken van deze kaart heb ik het designpapier 'Jingle Bells' 6011/0610, het nieuwe strikje 6002/1229 en de Mistletoe takjes 6003/0094 gebruikt. Het strikje heb gestanst uit rood cardstock en dit geplakt op wit cardstock en deze heb ik rondom uitgeknipt en gesneden zodat hij lekker opvalt.
 De vorm van de kaart is gevormd met een DDBD Shape Art Mal 'Frame' 470.713.146. Aan de zijkanten heb ik het mooie, fijne randstansje 6002/1285 bevestigd. Dat geeft een extra chique uiterlijk aan de kaart.
 Alle stukken designpapier heb ik gemat op metallic wit en rood cardstock en deze licht aangestipt met witte gesso voor een ijsachtig uiterlijk.
Als laatste heb ik zelfgemaakte Poinsettia-bloemen (6002/1048) met een parelhart, de mistletoe-takjes en een tekstje uit een Bella Lulu Knipvel toegevoegd.
Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer!



5 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart Nicolette!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, Nicolette, wat een prachtige kaart! Mooi papier en stansen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg gaaf gedaan Nicolette!! Supertof om overal op de kaart dezelfde matlaagjes terug te laten komen.
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi! Ik heb de set papier nu voor me liggen en spiek even bij jou voor beelden hihi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette