zondag 9 juni 2019

Geslaagd!

Goede avond allemaal,

Het is een spannende tijd voor de mensen die zitten te wachten op de uitslagen van hun examens. Niet alleen eindexamenkandidaten, maar ook een goede vriendin van ons die naast werk en gezin de afgelopen jaren intensief bezig is geweest met haar studie HBO-V, wacht in spanning af.

Ook voor haar hoop ik het beste en dus ook haar kaartje staat inmiddels klaar om verstuurd te worden als het goede nieuws eenmaal binnen is. Ik heb er duidelijk vertrouwen in ;-)
Ik heb voor deze kaart het waanzinnig mooie designpapier 'Denim&Girls' van Maja Design. De vorm van de kaart heb ik met de stansen 'Winter Feelings' WF65 van Studio Light uitgesneden.
De digi heet 'Heart String' en is van Saturated Canary en ik heb haar gekleurd met Copic Markers.
Aan de zijkanten en aan de bovenkant van de kaart is de Flower Border van Yvonne Creation YCD10102 bevestigd. Echt een heel mooi en fijn randje! I love it!
De teksten zijn gestempeld met Craft Emotions stempelset 130501/1707.
De grote, blauwe bloemen heb ik gemaakt met de 'aster' 6002/1253 van Noor! Design en de takjes komen uit de 'chrysanten'-set 6002/0972, ook van Noor! Design. De harten van de bloemen bestaan uit microbeads.

Als laatste nog een aantal kant-en-klare bloemetjes toegevoegd.

Het kaartje prijkt nu op de kastrand, maar ik hoop dat ik 'm heel snel mag versturen.

Geniet nog van je Pinksterweekend en graag tot een volgende keer.

6 opmerkingen:

  1. Supertoffe kaart Nicolette!! Heel erg leuk gedaan!
    En nu maar hopen dat je deze gauw naar je vriendin kunt gaan versturen!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is supergaaf Nicolette.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Nicolette en ook je kleurwerk is weer supermooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige kaart! Zo leuke opbouw van het papier.
    Ik hoop dat je hem snel mag versturen hoor.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwwww, wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooie digi ook en weer prachtig ingekleurd. Prachtige mal ook van Yvonne Creations en weer super mooie bloemen gemaakt. Hopen dat ze slaagt, ze zal je kaart vast superrrrr vinden.

    Lieve groet, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart! En je kleurt ook zo geweldig mooi! Ik vind hem geweldig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette