donderdag 6 juni 2019

60 jaar

Lieve allemaal,

Binnenkort wordt mijn zus 60 jaar en natuurlijk wilde ik voor zo'n mijlpaal een kaartje maken. Ik ben aan de slag gegaan met de mooie aster 6002/1253 en de sierlijke swirl 6003/0092 uit de nieuwste collectie van Noor! Design.
 Het mooie designpapier heet 'Lavender Garden' 6011/0591 en is uiteraard ook van Noor! Design ;-) Aan de twee zijkanten van het groene stuk designpapier is de randmal 6002/1251 bevestigd. De vorm van de kaart is afgetekend met de DDBD Shape Art Mal Cascade A5 470.713.163.
En wat is de Aster toch een beauty! Ik heb hem gemaakt uit bijpassend paars cardsctock en in het hart heb ik mooie brad geplaatst. Er onder uit steekt het bijbehorende blad en twee maal de mooie swirl.
De leeftijd is gemaakt met de stansjes 'Dotted Numbers' 6002/1173 van Joy! Crafts.
Super leuk dat je hier even aan kwam waaien en graag tot een volgende keer. Voor nu een fijne dag verder!


8 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart!! Helemaal mijn kleurtjes...
    Onwijs mooi opgebouwd!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je voor je zus gemaakt. Ook helemaal mijn kleurtjes. Mooi papier ook en wat een schattige afbeelding. Prachtige Aster heb je erop verwerkt en de swirls zijn ook erg mooi.
    Ik denk dat je zus er vast erg blij mee is.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! En die aster ziet er behoorlijk intensief uit, heel mooi gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart in hele mooie kleuren, ook de aster past er heel leuk bij,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je voor je zus gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh... dan scheel je best veel met je zus. Maar deze kaart is echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart, mooie kleuren en details !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleuren en stansen, prachtig, Nicolette!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette