donderdag 30 mei 2019

Happy bday

Goedemorgen lieve knutsel-liefhebbers,

Vandaag wil ik graag een mannenkaartje laten zien met een aantal nieuwe artikelen van Noor! Design waaronder het 'True Gentlemen' 6011/0614 designpapier en de gelijknamige border 6002/1318. Heel handige materialen om mooie kaarten voor mannen en jongens te maken.
De basis van de kaart is een stuk kraftkarton van 15x18 cm. Daar bovenop nog twee matlaagjes in de kleuren wit en donkerblauw en vervolgens een stuk designpapier. Het plaatje van het schattige ventje heb ik gevonden tijdens mijn speurtocht naar vintage plaatjes op Pinterest. Het plaatje heb ik ook gemat op de drie kleuren cardstock.
Aan de bovenkant van de kaart heb ik de border geplaatst en ik heb de verschillende onderdelen in verschillende kleuren opgebouwd en ook de mal geƫmbost waardoor de snorharen meer opvallen.
In het midden van de kaart heb ik de DDBD Shape Art Mal Shield 470.713.140 gebruikt. Ook deze in vier lagen opgebouwd. De Happy Bday is gestanst met stansje 6002/1317. Hier ook de snor even een andere kleur gegeven door een deel nogmaals te stansen en dit op de onderste snor te plakken. Dat geeft een leuk effect.
En wat dachten jullie van de geweldige aster 6002/1253? Wat een waanzinnig gave bloem is dit. Het is wel even een werkje, maar tjonge, wat een blikvanger op je creatie! Ook de takjes zitten bij deze stansset in! Dit gaat een favorietje worden! Vast en zeker! In het midden een plakparel als hart.
Verder heb ik nog twee grote vlaggen, een stukje ribbelkarton en wat wondgaas aan de kaart toegevoegd

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en graag tot een volgende keer maar weer ;-)

6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Nicolette!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige stoere kaart heb je gemaakt. Mooi plaatje heb je gevonden, past er perfect bij. Mooie details erop verwerkt. Weer eens wat anders in deze kleur ook.

    Lieve Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow...Prachtige kaart Nicolette!
    Fijne dag verder, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart Nicolette. Mooie kleurencombinatie.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi! En wat veel laagjes! De kleuren zijn fris en toch prima voor en mannenkaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette