zaterdag 11 mei 2019

Gefeliciteerd met je diploma

Goedemiddag allemaal,

Wat een lekker weertje eindelijk weer vandaag. Nog wel een beetje fris, maar uit de wind echt heerlijk! Lekker genieten allemaal van het weekend.

In de afgelopen twee schooljaren hebben wij onze nicht Jojanneke anderhalf jaar een aantal dagen te logeren gehad. Zij doet haar middelbare school op het IB onderwijs in Utrecht en zij zit nu in haar examenperiode. We hopen enorm dat ze zal slagen en daarom heb ik gewoon alvast dit kaartje voor haar gemaakt.
De vorm van de kaart heb ik gemaakt met DDBD Shape Art Mal 470.713.172. Het papier is van Craft Asylum 'Into the woods' en het bruine designpapier komt uit de set 'Beautiful' 6011/0567 van Noor! Design. Alle stukken designpapier heb ik gemat op twee kleuren cardstock.
Het plaatje is 'Grad Girl' van Saturated Canary en ik heb haar gekleurd met Copic Markers. De mooie randmal is een Thinlits set van Sizzix 664178.
De grote bloemen zijn gemaakt met de Chrysanten van Noor! Design 6002/0972 en het blaadje komt uit de nieuwe set Aster 6002/1253, ook van Noor!
Als laatste nog wat teksten, kant en klare roosjes en vlindertjes (6002/1302) toegevoegd.

Hopelijk kan ik ergens in juni dit kaartje op de post doen!

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en hopelijk tot een andere keer weer!

Nog een fijn weekend verder!

9 opmerkingen:

  1. Supermooi kaartje in mooie kleuren een echte mooie combi...natuurlijk hoop ik met jou dat ze zal slagen.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zoals je deze kaart gemaakt hebt Nicolette. Wat een mooie kleurtjes zo bij elkaar. Leuke kaartvorm en het "geslaagde" meisje heb je prachtig ingekleurd. Ook je afwerking met mooie bloemen is om te smullen...een geslaagde kaart hoor ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty van een kaart, alles past zo mooi bij elkaar en ook het meisje is heel mooi ingekleurd! Hoop met jou mee dat je nichtje slaagt.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schattige kaart en ik hoop dat je hem kan versturen!
    Wat een leuk plaatje ook!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is heel gaaf! En dat gaat vast lukken, dat versturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat heb je dit schitterend gedaan! Heel erg mooi opgebouwd en het okergeel met zwart en wit is een prachtige combi!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is zo mooi Nicolette. Wat een mooie kleuren heb je ook gebruikt.
    Ik hoop dat ie snel op de post kan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette