donderdag 2 mei 2019

49 jaar

Hallo lieve blogbezoekers,

Ook dit jaar doe ik mee met de 'Kimya's 12 Tags of 2019', maar inmiddels loop ik een beetje veel achter. Dus vandaag de tag van maart gemaakt. Je moest hierop een doily verwerken. Dat is gelukkig geen enkel probleem, want die voeg ik graag toe aan mijn creaties.

De kaart is voor mijn man die volgende maand jarig is.
De vorm van de stans is gemaakt met de Crealies XXL mal Labels&Tags No.12. Super gaaf dat er dan al meteen een stitch-randje meegestanst wordt.
Het designpapier is van Noor! Design en ik heb papier uit twee sets gecombineerd en wel 'Hug in a Mug' 6011/0543 en 'Men's World' 6011/0575. Ook de eyelet om het gat in de tag te verstevigen is een stanssetje van Noor! Design 6004/0022.
 Het plaatje is weer het resultaat van een zoektocht op internet. Ik heb het plaatje en het matrandje erachter uitgestanst met Crealies Crea-Nest Lies XXL No. 74. De cijfers met stiksteekjes zijn nieuwe stansjes van Joy!Crafts 6002/1173: super leuk voor leeftijden!
Vervolgens tweemaal een doily uitgestanst en deze op twee plekken onder de laagjes geschoven en nog drie kant-en-klare bloemetjes met takjes in de rechterbovenhoek van het plaatje bevestigd.

Graag lees ik wat je van mijn kaartje vindt. Altijd weer een cadeautje om te lezen.

Voor nu een fijne donderdag!




8 opmerkingen:

  1. Hij is heel mooie geworden.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende vintagekaart Nicolette!
    Prachtig opgebouwd!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige Tag heb je met de mooie mal van Crealies gemaakt. Schattig plaatje ook en prachtige doilys erachter verwerkt.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Nicolette en wat zijn die cijfers gaaf met die stiksteekjes!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave mal is dit! En zo leuk inderdaad met dat stikrandje meteen erin. En je hebt me op een idee gebracht om deze twee sets papier te combineren! Een hele mooi kaart zo!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een prachtige tag gemaakt Nicolette. Top gedaan!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw .... super super leuke kaart!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette