maandag 6 mei 2019

Hoera! Fijne verjaardag!

Goede avond,

Ook dit jaar doe ik weer mee met de wedstrijd 'Kimya's 12 Tags of 2019' en ondanks dat het al mei is, moest ik mijn tag van april nog maken. De opdracht was om een een strikje aan je tag toe te voegen. Nou, dat is natuurlijk niet zo'n probleem bij een tag! Een lintje of touwtje haal ik altijd door het gaatje en daar strikte ik nu gewoon een strikje in.
De vorm van de kaar is gemaakt Crea-Nest-Lies XXL 10 en het designpapier heet 'Denim&Friends' en is van Maja Design. Wat een schitterende kleuren en motiefjes! Love it! Alle stukjes designpapier heb ik op twee laagjes cardstock gemat. Het hoort inmiddels helemaal bij mijn stijl, want ik doe het eigenlijk altijd!
 Hier nog even goed het strikje in beeld! ;-) Het vlindertje is van Cheery Lynn Designs.
 Het mooie frame achter het, op internet gevonden, plaatje van het meisje is gestanst met een stans van Creative Expressions, CED13006.
 De bloemetjes zijn tot stand gekomen met stansjes van My Favorite Things. Het takje is een mooi malletje van Joy!Crafts en de labeltjes zijn gemaakt met Crafty Cocktail 'Tickets' 6004/0040.

Leuk dat je even op mijn blog langskwam en graat tot een volgende keer.


12 opmerkingen:

  1. heel mooi ,je maakt prachtige kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Nicolette wat een geweldig mooie tag is dit! Super in die blauwe tinten en heel mooi samengesteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergave tag!! Heel tof hoe je alles 2x hebt gemat, en het designpapier is schitterend!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag geworden hoor.....mooie uitvoering met strikjes. Leuk die tags elke maand vind je niet.....Ik kijk er echt naar uit als de nieuwe maand is begonnen.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je de tag prachtig versierd. Ik ben ook helemaal weg van de Crealies Tags. Ik heb er van de week toevallig ook eentje op mijn kaart verwerkt, die zie je binnenkort wel op mijn blog verschijnen.
    Mooi papier ook, wat je gebruikt hebt. Prachtige bloemen en strik gemaakt.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kleuren! En de bloemetjes vind ik zo leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze tag is heel mooi Nicolette!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kleuren combi zo en je tag is zo moooooiiii geworden. In één woord geweldig.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is die leuk! Mooi in het blauw en een leuk plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette