donderdag 9 mei 2019

Sweet girl

Goedemorgen allemaal,

Ik ben weer eens lekker op de vintage tour gegaan! Met het mooie, subtiele designpapier 'Bride&Grome' 6011/0608 van Noor! Design is dit heel gemakkelijk.
Ik heb het papier gemat op twee laagjes cardstock: metallic wit en kraft. Alle laagjes heb ik ruw gemaakt met een distresser.
 Het plaatje van het dromerige meisje heb ik gevonden op internet en uitgeprint. Ze past perfect bij het papier.

Aan de zijkanten heb ik de nieuwe, blauwe randmal 6002/1257 van Noor gebruikt.

Tenslotte heb ik de kaart verder gepimpt met wat wondgaas, kant en klare bloemen en de leuke, en ook nieuwe, Eucalyptus-takjes 6003/0093.
 Leuk dat je even langskwam op mijn blog. En hoop je snel weer een volgende keer hier te zien!


6 opmerkingen:

  1. WAUW, wat een ontzettend gave vintagekaart!!
    Supertof!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Waar komen de bloemen vandaan?
    Je kunt (bijna) nergens mooie
    Kant en klare bloemen kopen... gr. Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Diana,

      De bloemen koop ik meestal op beurzen. Dan kan ik zien wat ik koop. Ik koop ze liever niet op webshops omdat ik dan vind dat je de kwaliteit niet kunt zien. Groetjes, Nicolette

      Verwijderen
  3. Dit is weer zo'n schattige kaart.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is wel een heeeele mooie kaart. Ik vind hem Super!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Nicolette! En wat een mooie randmal!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette