donderdag 22 augustus 2019

Bloghop Gentlemen Style Noor! Design

Goedemorgen allemaal,

Bij de laatste collectie van Noor! Design hoort ook het geweldige designpapier 'Gentlemen Style' (6011/0636) met bijpassende en gelijknamige labelvellen (6011/0420).
 Wij als team vinden dit echt een geweldige uitbreiding op het assortiment. En dat vonden wij dan weer een goede reden voor een extra bloghop! Doe je weer mee?
 Voor de basis van de kaart heb ik een stuk kraft cardstock gebruikt van 16,5 x 16,5 cm. Ik houd ervan om mijn designpapier op één of zelfs meerdere lagen effen cardstock te matten. Elke laag maak ik dan een halve centimeter kleiner dan de basis. De ster achter het plaatje heb ik afgetekend met Dutch Doobadoo Card Shape mal 470.713.116.
 Het bijpassende plaatje is weer het resultaat van een zoektocht op Pinterest. Het kereltje past met zijn outfit precies bij het papier en bij de tekst uit een labelvel. Ook de andere tekst heb ik uit een labelvel gehaald.
 Tenslotte heb ik met de nieuwe Vintage Flourishes 'Charlotte' 6002/1314 en kant-en-klare bloemetjes twee clustertjes gemaakt op de kaart. Dat maakt de kaart helemaal af.

Je mag nu doorhoppen naar: Corina!

Hoe doe je mee met onze 'Gentlemen Style' bloghop?

- Hop vandaag (donderdag 22 augustus) langs alle blogs van de deelnemende Noor! meisjes en laat daar overal een leuke reactie achter.
- Keer als laatste terug naar het blog van Noor! Design en laat daar weten dat je mee hebt gedaan.
- Maak zo kans op een leuk prijsje van Noor! Design.

Fijne dag verder.
 




13 opmerkingen:

  1. Heel erg gaaf gedaan met al diezelfde en overal terugkomende matlaagjes. Onwijs gave kleurencombi! Oh wat zou ik graag aan het werk gaan met deze supertoffe producten!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow. Deze is echt super leuk. Voor de kleine mannetjes. En alles zo mooi gemat. Top! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat een schatje , heeft mijn zoon toch ook zo'n pet zeker haha
    mooi kaartje
    groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart. Schattig plaatje ook. Mooie papierlijn is dit.
    Prachtige bloemen gemaakt.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh deze vind ik zoooooo ontzettend lief en schattig gemaakt.. Geweldig mooi ❤️😍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi ook die tekstjes, alles past zo mooi bij elkaar👌
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje,met die peuter.
    Zo mooi is deze serie gentleman,top.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi, alles hoort zo mooi bij elkaar, proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart Nicolette.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart, de cardstock kleuren matchen erg mooi bij het designpapier. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schatje. en papier lijn is lekker stoer.....weer wat op mijn shoplijstje

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette