donderdag 29 augustus 2019

Een fijne verjaardag

Lieve mensen,

Over een paar weken is de beste vriendin van mijn jongste dochter jarig. Laatst had ze tegen Nienke gezegd dat ze zo blij was geweest dat ze een paar verjaardagen geleden een door mij gemaakt kaartje op haar verjaardag had gekregen. Dat vond ik zo leuk en lief, dat ik maar snel aan de slag ben gegaan voor haar.
Het scrapdesignpapier heet 'Wild Flowers' 6011/0629: een set met acht vellen dubbelzijdig 12"x12" papier met prachtige kleuren en motieven! De vorm van de kaart heb ik gemaakt met Dutch Doobadoo Shape Art Mal 470.713.177.

De digi was ooit een Freebie van Wee Stamps en ik heb haar tijdens mijn vakantie ingekleurd met Copic Markers. Heerlijk om wat plaatjes en stiften mee op vakantie te nemen voor wat ontspannen momentjes.
Achter het plaatje heb ik de sierlijke, ovale stans 6002/0639 gebruikt. Ik heb deze gemat op een effen stuk groen papier.

Als laatste natuurlijk de kaart nog verder opgeleukt met kant-en-klare bloemetjes, blaadjes (uit de stansset 6002/0972) en twee tekststempeltjes: Little Happiness 6410/0471 en Bella Lulu 3002/0108.
Bedank voor je bezoekje aan mijn blog en graag tot een volgende keer.



6 opmerkingen:

  1. Weer een prachtige kaart Nicolette. Leuk dat haar vriendinnetje jouw kaarten ook weet te waarderen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een plaatje is deze kaart zeg! De kleur is echt heel mooi, lekker fris. Het is echt een heel mooi geheel geworden.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je weer aan de gang kon voor het vriendinnetje van Nienke (blijft zo'n leuke naam hihi). Mooie kleuren!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal de vriendin hier weer blij mee zijn! Echt heel erg tof om te zien!
    Je hebt een ontzettend toffe digi gebruik en schitterend ingekleurd!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette