donderdag 5 september 2019

Back to school

Lieve blogbezoeker,

En ook in het midden van het land mogen de kinderen weer naar school. Inmiddels is het bij ons thuis traditie dat ik voor mijn dochters een 'back-to-school'-kaartje op hun ontbijtbord leg op de eerste schooldag. Dit jaar was het een race tegen de klok, maar het is weer gelukt. Nienke mocht afgelopen maandag als eerste beginnen en dit is het kaartje dat ik voor haar heb gemaakt:
 Het designpapier dat ik heb gebruikt is 'Vintage Baby Girl', 6011/0606 van Noor! Design. De vorm van de kaart is gemaakt met de DDBD Shape Art Mal 'Cross XL' 470.713.179.
Het plaatje is van 'Cute as a botton' en heet 'Hipster Emmelie' en is hier verkrijgbaar. Uitaard heb ik haar weer ingekleurd met mijn Copic Markers.
De bloemen zijn gemaakt me de nieuwste bloemenstansjes 'Charlotte' van Noor! Design 6002/1314. De blaadjes zijn dan weer gestanst met de blaadjes van de chrysanten 6002/0972.
Aan beide zijkanten van de kaart zit de dubbele randstans 'May' 6002/1284. Wat een beauty!

Als laatste heb ik nog een lintje door het oogje gehaald en kante en klare bloemetjes, een bedeltje en teksten gemaakt met een lettertang aan de kaart toegevoegd.

En altijd leuk: Nienke was er ontzettend blij mee!

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en graag tot een volgende keer!



6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke zoet en lief kaartje!!
    Echt supertof!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart heb je voor je dochter gemaakt. Prachtig papier ook en weer een schattige digi heb je gebruikt. Mooie bloemen en leuk zo de tekst met de lettertang.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig mooie kaart met super leuke digi. De randstans past er goed bij!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicolette,
    wat een leuke traditie! Maar ja, bij een traditie gaan ze erop rekenen...dus een race tegen de klok, ja dat snap ik. Maar hij is ontzettend leuk en mooi gemaakt. Dat Nienke ermee in haar nopjes was, is wel logisch... Nu ben ik natuurlijk heel benieuwd wat je voor Liselot hebt gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Gerjanne! En voor de kaart voor Liselot moet je nog heel even geduld hebben.... Die kom a.s. donderdag op mijn blog! Groetjes, Nicolette

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette