woensdag 25 september 2019

Bloghop Vintage Jeans collectie Noor! Design

Goedemorgen lieve allemaal,

Jullie hebben vast al onze nieuwe Vintage Jeans collectie gezien. Wat is hij gaaf, hè? Je kunt er zulke stoere mannen kaarten en lay-outs mee maken!
Als team zijn we lekker aan de slag gegaan om mooie voorbeelden met deze collectie te maken. En daaraan hebben we weer een leuke bloghop verbonden.
 De papiertjes van de gelijknamige set (6011/0621) deden mij uiteraard aan een spijkerbroek denken en een kaart in de vorm van een short vond ik wel een leuk idee. Ik heb de vorm van de kaart zelf getekend. Op de billen de pocket 6002/1388 bevestigd. In één van de pockets twee bingokaartjes uit de bijbehorende set met plaatjes, banners, teksten postcards en bingokaartjes gestoken.

In de andere pocket een bankbiljet. Zo heb je een leuke kaart met inhoud voor een mannenverjaardag.
Op de voorkant van de kaart een plaatje uit de set en met de 'Buckle&Belt' stans 6002/1385 heb ik aan de bovenkant een riem bevestigd. Met de lusjes lijkt het net echt.
 Ik ben natuurlijk heel benieuwd wat je van mijn, beetje ondeugende 😊😊, kaart vindt.

Hoe doe je mee met onze bloghop?

- Hop donderdag 26 september langs alle blogs van alle deelnemende Noor! meisjes en laat overal een leuke reactie achter.
- Laat als laatste op het Noor! Design blog weten dat je mee hebt gedaan.
- Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs van Noor! Design.

Je mag nu doorhoppen naar: Corina!


J

17 opmerkingen:

  1. Vind 'm helemaal geweldig en wat een goed idee om een "short" als kaart te maken en daarop de nieuwe jeanslijn te verwerken! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat origineel.om.dat met een short te doen..een veelzijdige lijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je de broek zelf getekend hebt Nicolette.
    Ik vind hem super leuk en stoer!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk bedacht de broek.
    Wat een stoere gave mannen lijn.
    Het riempje en de sneakers zijn zo mooi.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om het geld in de zakjes te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een idee deze kaart!die neem ik van je over

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een stoere kaart! Leuk dat je zelf een model hebt verzonnen en uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige stoere mannenkaart heb je gemaakt met deze prachtige materialen!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihi zeg dat wel ondeugend, maar cool bedacht en mooi uitgevoerd. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow! Wat een super leuk idee, echt geweldig! Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, fabtastic. What a cool and fun card. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een hele leuke kaart. Levert goede inspiratie op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat super gaaf bedacht zo deze kaart lekker stoer geworden zo

    Gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super gave kaart is het geworden. De Vintage Jeans lijn is zo gaaf, wordt wel een van mijn favorieten denk ik, hihi 🙊🙈Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tjeetje wat een gave kaart!!!
    Toch vind ik mannenkaartjes makkelijker dan vrouwenkaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig, door dit papier is het model van d3 kaart inderdaad ineens een short geworden. Top zeg.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette