maandag 9 september 2019

Joy to the world

Goedenavond lieve allemaal,

In de zomervakantie heb ik weer eens heerlijk de tijd gehad om wat plaatjes te kleuren en zo ook deze digi 'Gift' van Saturated Canary. Natuurlijk gekleurd met Copic Markers aangezien ik gewoonweg geen ander kleurmedium heb en ik dit geweldige stiften vind. Het plaatje en het matlaagje eronder heb ik uitgesneden met Crea-Nest-Lies XXL no. 82.
Natuurlijk begonnen mijn handen daarna te jeuken om er een leuke kaart omheen te bouwen. En ja, dat doen we dan natuurlijk ook gewoon.
De vorm van de kaart is afgetekend met mal 'Emily' van Jilliez. Het designpapier heet 'Vintage Winter' en is van Maja Design. Degenen die al vaker mijn blog bezoeken, zullen de (dubbele) matlaagjes onder het designpapier inmiddels wel herkennen. Hoort helemaal bij mijn stijl.
Aan de linkerkant van de kaart heb ik de lantaarn uit de serie 'Winter Wishes' van Noor! Design 6002/0795 gebruikt. Ik heb deze met Pluster Tex bewerkt. Super leuk spul: even de heattool erop en het pluft op waardoor het op sneeuw lijkt!
Aan beide zijdes van de kaart heb ik nog de Poinsettia's 6002/1048 en de besjes 6003/0090 van Noor! Design toegevoegd. Met een parelpen besjes gemaakt. De hartjes van de bloemen komen van de 'Little Happiness' IJskristallen 6002/1120.
Als laatste nog een tekst geprint en deze uitgestanst met 'Vintage Flourishes' stansje 'Notitie' 6003/0082. De tekst en ook nog een splitpen, kant-en-klare rode roosjes en lintjes door het oog aan de kaart toegevoegd.

Weer eentje klaar voor kerst! Ik loop beter op schema dan vorig jaar!

Een hele fijne avond verder!

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig Nicolette.
    En inderdaad die laagjes is echt jouw stijl.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtkaart. Je hebt zo je eigen stijl, herken het altijd.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer zo leuk! En inderdaad, de 3 laagjes herkennen we al haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supertoffe kaart!! Heel gaaf dat je de matlaagjes steeds weer herhaald!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een mooie kaart heb je gemaakt! Zo mooi van kleur en samenstelling. Ook je vakantie kaart hieronder is weer heel mooi. De kaart voor Liselot komt nog denk ik??

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette