zaterdag 7 september 2019

The best summer holidays

Goedemorgen!

De zomervakanties zijn allemaal pas net voorbij en dan komt ik met een vakantiekaartje aan! Haha! Ik had in mijn eigen zomervakantie het plaatje van de toeriste gekleurd en toen vond ik het ook wel leuk om er een 'goede reis'-kaart omheen te maken.
De vorm van de kaart is gemaakt met de Crealies XXL stansen labels&tags no. 12. Het designpapier 'Feliz Navidad' 6011/0615 is van Noor! Design en niet alleen te gebruiken voor kerstkaartjes zoals je kunt zien! Aan de zijkanten van de kaart Noor! Desing randstans 'June' 6002/1289. Een heel fijn en mooi randje.
 Het plaatje heet 'Tourist' en is van Saturated Canary van de artieste Krista Smith. Niet al haar digi's zijn meer verkrijgbaar, maar ze heeft tegenwoordig wel weer een Etsy shop waar ze een beperkte collectie digi's te koop heeft. Ik heb weer gekleurd met Copic Markers. De vorm om de stempel heen is gestanst met de mooie, nieuwe, blauwe mal Valerie van Noor! Design 6002/1374.

 De tekststempel komt uit een oude stempelset van Noor! Design 6410/0097.
De bloemen zijn gemaakt met de bij mij o zo favoriete chrysanten van Noor! Design 6002/0972.

Als laatste een paar tekstlabeltjes, kant-en-klare bloemetjes, speldjes en lintjes door het oog van de tag toegevoegd. 

Ik wens je een heel fijn weekend!






4 opmerkingen:

  1. Hij is weer zo leuk Nicolette. Ik vergeet die chrysant stans steeds. Stom, want hij is o zo leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke fleurige tag Nicolette. Mooi zoals je alles gecombineerd hebt en het meisje is heel mooi ingekleurd. Een beetje kleur op deze druildag :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijke vrolijke kaart. Wat Miranda schrijft we kunnen wel wat kleur gebruiken op deze trieste dag.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supertof model!!
    Je hebt er een onwijs gave kaart van gemaakt in prachtige kleuren! Er is vele moois te zien!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette