zaterdag 24 augustus 2019

Een jaartje ouder

Goedemiddag lieve allemaal,

Vandaag is mijn schoonmoeder jarig en ook zij krijgt elk jaar op haar verjaardag een zelfgemaakte kaart van mij. Vanmiddag gaan we naar haar toe en dan zal ik haar dit kaartje geven.
Het designpapier 'Wild Flowers' 6011/0629 komt uit de nieuwste collectie van Noor! Design. I love it! De tinten passen zo mooi bij elkaar en de bloemen in het papier zijn prachtig.
De tekst is gestempeld met stempel 6410/0472. Ik heb de tekst geplaatst in de blauwe, ovale stans 6002/0639 en deze gemat op wit metallic cardstock. Een mooie blikvanger op de kaart.
Vervolgens heb ik de kaart afgewerkt met kant-en-klare bloemetjes, blaadjes gemaakt met stansset 6002/0972, bloemetjes gemaakt met Little Happiness stanssetje 6002/ . En ook het vlindertje komt uit een Little Happiness stansje 6002/1302.
 Ik wens je een heel fijn weekend!




8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je schoonmoeder. Prachtige kaart met een mooie tekst en papier. Ik denk dat ze daar vast erg blij mee is.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal je schoonmoeder hier blij mee zijn geweest!! Je kaart is echt schitterend!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig!! Dat zal je schoonmoeder ook vinden, vast en zeker. Die gaat ze een tijd neerzetten, gok ik zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaart en natuurlijk nog gefeliciteerd.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met je schoonmoeder wat een mooie kaart heb je gemaakt.ik zal het heel erg leuk vinden als je ook mijn blog wilt volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart voor je schoonmoeder, gefeliciteerd.
    Wat is dit weer mooi papier, as vrijdag op de beurs kijken, hihi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette