donderdag 24 oktober 2019

Happy together

Goedemorgen lieve mensen,

Onlangs heeft mijn DT-maatje Corina een hele gave fotoshoot gedaan tijdens het kinderfeestje van mijn jongste dochter Nienke. Nog niet alle foto's zijn binnen, maar ik mocht al wel vast snuffelen aan de geweldige kwaltiteit foto's die zij maakt! Met één van de foto's van mijn twee meiden ben ik snel aan de slag gegaan en deze heb ik verwerkt op een mini lay-out (20x20cm).
Het designpapier heet 'Sleigh Ride' 6011/0633 en is natuurlijk van Noor! Design.

 Achter de prachtige foto heb ik 'Lovely Oval' 6002/1256 geplaatst. Een heel mooie en fijne mal. Echt een beauty!
Met de Scr@p 'Labels&Tags' stansset 6002/1175 heb ik twee tags gemaakt en deze heb ik achter de tweede laag designpapier gestoken.
 Om de foto heb ik bloemen gemaakt met de Floral Flourishes 6002/0771. Deze heb ik van een kant-en-klaar bloemetje als hartje voorzien. Ook heb ik nog twee vlindertjes toegevoegd gestanst met het 'Little Happiness' stansje 6002/1302.
 Leuk dat je even langs kwam hoppen op dit blog en graag tot een volgende keer.

1 opmerking:

  1. Dat zal een prachtige fotoshoot zijn geweest Corina kennende. Maar wat een mooie foto van je dochters! En wat lijkt de linker dochter op jou!
    De layout ziet er supermooi uit! Ik zou hem aan de muur hangen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette