donderdag 31 oktober 2019

Winter

Goedemorgen lieve mensen,

We zitten midden in de herfst, maar natuurlijk zijn we ook al lekker in de weer met de winter- en kerstkaarten. Met de prachtige, nieuwe 'randstans' Winter 6002/1333 heb ik dan ook een heerlijk  winters kaartje gemaakt.
Het designpapier heet 'Silent Night' 6011/0570 en nog steeds één van mijn favoriete pakketten winters papier! Ik vind de kleuren en prints waanzinnig!
 Het plaatje heb ik weer gevonden op Pinterest en uitgeprint. Ik dacht nog dat zo'n plaatje met veel blauw erin niet bij het papier paste, maar niets is minder waar.
Achter het plaatje heb ik de prachtige doily 'Esmee' 6002/1384 verwerkt.

Met de Nordic Christmas stansjes 'Deers 6002/1334 twee hertjes gestanst en deze in de rechter onderhoek opgeplakt.
Tenslotte de kaart afgemaakt met Poinsettia's 6002/1048, varens 6003/0083, pareltjes en kant en klare bloemetjes.
Super leuk dat je even op dit blog kwam kijken en hopelijk tot een volgende keer!


3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en mooi papier heb je ervoor gebruikt. Schattig plaatje en prachtige bloemen erop verwerkt. Ik ben ook helemaal weg van de Winterrand.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! De randstans bovenaan is gaaf. Heel mooi plaatje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! En juist dat blauwe past er prima bij en wat een mooie rand aan de bovenkant!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette