donderdag 10 oktober 2019

Proud to be their mum

Goedemorgen blogbezoeker,

Wat leuk dat je hier even langs komt! Vandaag laat ik hier graag een lay-out zien die ik heb gemaakt met de oktober-collectie van Noor! Design.
Het designpapier dat ik heb gebruikt heet Ivy Cottage 6011/0627. Wat een schitterend papier: prachtige paarstinten met mooie prints van bloemen, vogels, vlinders etc. Ook de camera die ik rechtsboven in de hoek van de foto heb bevestigd, komt uit dit papier. Alle stukken designpapier die ik heb gebruikt, heb ik voorzien van een stikrandje, gestikt met de naaimachine.
Op de foto staan mijn twee dochters. Mijn trots! En twee handen op één buik! 
Aan twee zijdes van het designpapier heb ik randstans 'Esmee' 6002/1383 bevestigd. Een fijn en sierlijk randje.
De bijbehorende en gelijknamige, cirkelvormige stans 6002/1384 heb ik in de rechterbovenhoek achter de foto verwerkt. Daar bovenop heb ik een cluster gemaakt. De grote bloemen zijn gemaakt met de roll-up-bloem 6002/1337. De blaadjes in dit cluster zijn gestanst met de blaadjes uit de stansset met de Chrysanten 6002/0972.
Ook in de linker onderhoek heb ik nog een cluster opgebouwd. Aan beide clusters nog kant-en-klare bloemen toegevoegd en een vlinder geknipt uit het designpapier.

Ik ben zelf erg blij met het resultaat en deze lay-out gaat weer een mooi plekje krijgen in onze woonkamer.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en graag tot een volgende keer. Een fijne dag verder!


3 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een prachtig mooie lay out gemaakt.
    LeafsTietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig lay out Nicolette.
    Kan me voorstellen dat je een trotse moeder bent.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi papier en wat heb je er een prachtige lay out van gemaakt! De titel mag je er gerust boven zetten!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette