donderdag 21 mei 2020

Bloghop collectie 05-2020 Noor! Design

Goedemorgen lieve allemaal,

De nieuwe collectie van Noor! Design ligt weer in de winkels en zoals jullie inmiddels van ons gewend zijn, hebben we hier weer een super toffe en inspirerende bloghop mee ik elkaar gezet voor jullie. Hop je mee?
Ik heb een kaart in een uitklapdoosje gemaakt. Hiervoor heb ik het designpapier 'Spring's Arrival' 6011/0656 en de gelijknamige en bijpassende knipvellen 6011/ 0427 gebruikt.
 Het stijlvolle hekje 6002/1499, ook uit de nieuwe collectie, prijkt op de voorkant van het doosje. En als het doosje opengaat, gaan ook de hekjes open. Leuk, toch? Voor het hekje groeien de bloemetjes uit de stansset 'Spring' 6002/1510 in het gras (gemaakt met grasborder 6002/1178).
Het plaatje van het schattige muisje komt uit de set met de knipvellen en ik heb haar gemat op twee lagen cardstock en één laagje designpapier. De ovale vorm heb ik gestanst met de nesting dies die horen bij de blauwe stans 6002/1503.
 Aan de kaart heb ik tekststempels uit de 'Banner' stempelset 6410/0526. Met de chrysantenstans 6002/0972 heb ik een zonnetje gemaakt en voor de zon heb ik een aantal wolkjes geplaatst (6002/0199).
Ook heb ik op het kaartje nog een setje bloemetjes toegevoegd.
Op de achterkant van de kaart een mooi 'Postcard' welke ook zit in de set met de knipvellen.

Hoe doe je mee met onze bloghop?

- Hop op donderdag 21 mei langs alle blogs van de deelnemende Noor! meisjes. Laat overal een leuke reactie achter. Keer als laatste terug naar het blog van Noor Enzo en laat daar weten dat je hebt meegedaan. Je maakt zo kans op een leuke prijs van Noor! Design.

Je mag nu doorhoppen naar: Monique.


11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creatie, dit model ligt ook nog tussen mijn'to do'dingen.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit model kaartje is te gek , super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat is nog eens een tof idee je kaart zo!echt super leuk.gr karen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een te gek toffe kaart. Ben er helemaal weg van. Ook vind ik het model kaart heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart! Dit model is echt heel leuk! En dan met die hekjes die open gaan, echt super! Alles zo mooi gecombineerd!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Je zou zo’n kaart krijgen zeg. Die krijgt een ereplaats op de kast!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi en heel leuk model! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh wow gaaf gedaan!🐀

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een leuk model en wat komt dat mooie papier hier goed tot zijn recht. Schitterend.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette