donderdag 7 mei 2020

Streetwear

Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag laat ik jullie graag een kaartje zien dat ik gemaakt heb met de het Scr@ppapier 'Street Wear' 6011/0645 van Noor! Design.

Het plaatje komt uit de set labelvellen 'Vintage Jeans 6011/0419.
De lagen designpapier heb ik gemat op twee laagjes cardstock: metallic wit en kraft. De randen van het designpapier en van het kraftpapier heb ik aangezet met distress inkt. Aan de boven- en onderkant van het laagje designpapier dat onder het plaatje door gaat, heb ik in twee kleuren de randstans 'Street Wear' 6002/1498 bevestigd voor een lekker stoer en ruig uiterlijk.
Vervolgens heb ik één van de sneakers 6002/1496, tekstlabeltjes gestempeld met 'Banner' stempelset 6410/0526 en gestanst met de 'Banner'-stansjes 6002/1467 aan de kaart toegevoegd. De kaart verder opgeleukt met de takjes van de chrysanten, 6002/0972 en kant-en-klare bloemetjes.
Leuk dat je even op dit blog een kijkje kwam nemen en graag tot een volgende keer.

4 opmerkingen:

  1. Gave kaart! Leuke gymschoen erbij!
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart en heel leuk met die gympies ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele gave kaart Nicolette. Mooie details.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toffe kaart. Hoe heb je die sneaker opgebouwd?

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette