vrijdag 8 mei 2020

mini-album fotoshoot

Goedemiddag lieve mensen,

De afgelopen weken heb ik heerlijk in mijn vrije uurtje gewerkt aan een mini-album met daarin foto's van het fotoshoot-kinderfeestje van mijn jongste dochter van afgelopen september. Mijn DT-maatje van Noor! Design Corina heeft de waanzinnig gave foto's gemaakt!
Het model komt van Tiets Wolfard en je kunt de beschrijving vinden op Youtube bij basis zomer challenge 2019.

Het designpapier is van Maja Design en heet 'Denim&Girls'. Super gaaf papier dat past bij de foto's waarbij de meisjes spijkerbroeken en witte shirts dragen.


Het boekje heb ik gemaakt voor Nienke en je begrijpt vast dat ze er erg blij is (en dat ik een beetje moeite heb om 'm weg te geven, ondanks dat dat aan je eigen dochter is)






2 opmerkingen:

  1. Wat een gave en vooral prachtige herrinnering die je voor Nienke gemaakt hebt. Wat een mooie eiden bij ekkaar en zo leuk allemaal in wit en spijker!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een schitterend album heb je gemaakt! Supergaaf. Ik kan me ook helemaal voorstellen dat Nienke er heel blij mee was en dat jij er toch een beetje moeite mee had het weg te geven! Gelukkig woont Nienke nog een tijdje bij je thuis! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette