zaterdag 13 oktober 2012

Me and my girls

Tijdens onze vakantie in Rockanje hebben we ook een bezoekje gebracht aan Brielle. Een prachtig stadje met veel historie. Een kanon is voor kinderen altijd iets waar op geklommen moet worden en dat levert dan ook weer een leuk plaatje op.

Met deze canvas ben ik volledig buiten mijn 'comfortzone' getreden en ben flink in de weer geweest met gesso, glimmermist en distress inkt. Als eerste heb ik een paar pagina's gescheurd uit een oud Franstalig boekje (op de kop getikt bij de kringloopwinkel) en deze ingesmeerd met gesso die ik gekleurd heb met de mist en de inkt. Op sommige plekken dik, andere plekken kregen een dunne laag en op sommige plekjes zie je de tekst nog volledig. Toen een stuk muziekpapier helemaal verkreukeld en gedistressed en dit onder de foto geplakt. Rondom geponste randen geplaatst en nog wat kanten roosjes. Verder nog takjes, vlinders en bloemen met stickles, kant en een titel met glossy accents toegevoegd en nummer zes voor de canvasmuur is klaar.
 
 
De muur is echt 'under construction': nu nog drie lege canvassen aan haakjes. Het eindresultaat kan ik me al aardig voorstellen.

Leuk dat je hier was. Groetjes, Nicolette

1 opmerking:

  1. Wat een gaaf project ben je opgestart!
    Hoe vinden ze het thuis?
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette