zondag 1 september 2013

Cute little man

De tweede layout die ik maakte in het vakantiehuisje, is er één met twee foto's van ons schattige, kleine neefje Joas. Ik had mijn broer en schoonzus, de ouders van het ventje, een layout beloofd bij zijn geboorte. Later kreeg ik wel een paar voorwaarden door.............. rustig en géén bloemen. En dat voor iemand die houdt van lekker druk en véél bloemen....... dat werd een echte uitdaging.

Ik heb gebruik gemaakt van de papierlijn Songbird van Prima Marketing. In het papier en bij de lijn zitten veel embellishments en dat zorgt voor een layout die flink in balans is. Verder alleen wat gestanste labels en sterren toegevoegd en een kantje. De titel is gemaakt met een Noor!design-stansje.
Gisteren tijdens het 83e verjaardagsfeestje van mijn vader heb ik de op canvas geplakte layout aan mijn broer en schoonzusje gegeven. Ze waren er erg blij mee! Missie geslaagd, dus.

Leuk dat je een bezoekje bracht aan mijn blog. Lieve groet, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette