woensdag 2 april 2014

Friends

Afgelopen weekend heerlijk beneden aan tafel drie digi-stempels van 'Saturated Canary' gekleurd met mijn Copic Markers. Sinds dat ik een eigen hobbykamer op zolder heb, komt het nog wel eens voor dat we een avondje op twee verschillende verdiepingen doorbrengen. Dit weekend mijn doos met Copics en mijn geprinte stempels mee naar beneden genomen. Wel zo gezellig.

Dit stempeltje heet 'Hugs and Kisses'. Ik merk nog wel dat ik nog niet genoeg stiften heb om echt goed te kunnen kleuren. Dus maar langzaamaan de verzameling uitbreiden.....

Bij het stempeltje papier uitgezocht (terwijl ik eigenlijk stiften heb gekocht om het omgekeerd te kunnen gaan doen) en dat werd 'Vintage Winter Basics' van Maja Design.

Eerst een vierkant stuk kraftpapier, daarna een vierkant stuk blauw papier en daarop weer een vierkant stuk designpapier. Daarop weer verschillende stukjes papier, golfkarton met de 'Torn Notebook' stans van Tim Holtz en bewerkt met gesso, de postcard-stempel van Noor! en een kantje op de achtergrond. Het plaatje uitgeknipt en op de Floral Ovals nestabilitie geplakt met daarop nog een ovaal. Verder het kaartje aangekleed met bloemetjes, pareltjes, kippengaas, stempeltjes, meeldraadjes, hartenrandstans, takje en golfkarton hartjes.




 Het was een tijdrovend kaartje, maar ben er erg tevreden over!

Leuk dat je hier even kwam neuzen.

Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette