maandag 28 april 2014

Wat kaartjes van de laatste tijd

De laatste weken best nog in de weer geweest, maar even geen tijd gezien (lees 'gemaakt') om ze ook op mijn blog te zetten. Dat kan je wel eens hebben, hihi.

De eerste heb ik gemaakt a.d.h.v de sketch van de kaarten-maken-met-tiets-club. Het kaartje is naar een lieve vriendin gegaan die helaas kampt met gezondheidsproblemen.

De volgende is gemaakt met een doll-stempel van Prima Marketing. Hiermee kun je een soort aankleedpoppen maken. Ik vind het een leuk iets naast de stempels die je zelf inkleurt en de kant-en-klare stempelafdrukjes. Het zorgt voor een heel ander soort kaart.


Ook de volgende is wat anders dan 'gebruikelijk'. Ik heb de vlinderstempel van Noor! Design als basis gebruikt en deze gekleurd met distress inkt en Copic Markers en verder de kaart met stansjes en bloemen aangekleed. Deze is naar de buurvrouw gegaan voor haar verjaardag.


En de laatste is een heel klein kaartje gemaakt van restjes geworden. En het formaat is zo schattig! Dat ga ik vaker doen! Deze heeft nog geen bestemming, maar dat komt vast nog wel!


En nu moet ik snel aan de slag met de digi-uitdaging op de club van Tiets, want ik heb nog maar 2,5 dag voordat april voorbij is en ik moet nog beginnen.....

Leuk dat je hier even kwam buurten!

Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette