vrijdag 1 mei 2015

Hiep hiep hoera

Goedemorgen lieve mensen,

Het is een tijdje rustig geweest hier op mijn blog. Ik ben een lang weekend naar Kopenhagen geweest met mijn vriendinnen van mijn jaarclub uit mijn studententijd in Wageningen én de kinderen hebben nu vakantie waardoor ik wat minder aan freubelen ben toegekomen dan ik eerlijk gezegd zou willen. Onze trip naar Kopenhagen was zeker de moeite waard! Dus ook weer genoeg foto's voor een mini-scrap-album waar ik al mee bezig ben.

Maar vandaag dan toch eerst een schattig kaartje voor een dochter van een vriendin die gisteren alweer 13 jaar is geworden. Een prachtige meid die weet wat ze wil! En die enorm gek is op mijn kaartjes, dus ja, daar kan ik niet zonder aankomen natuurlijk.

Het plaatje komt uit het stansvel 'Little friends' van Wee Stamps en het papier is de lijn 'My precious daughter' van Maja Design.


De sketch komt van de eerste sketch-challenge van het blog van Noor&Zo. Soms heel handig, makkelijk en snel om via een sketch een kaartje te maken.

Gebruikte materialen:

- Witte bloemen
- Takje stans Creative Expressions Delicate Fronds

Bedankt voor je bezoekje en ik lees graag wat je van mijn kaartje vindt!

Alvast een fijn weekend!

Liefs, Nicolette

2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Nicolette. Daar gaat je nichtje zeker weer van genieten. Mooi hoor in die lila tinten. Goed idee trouwens om van die oude sketchen terug te zoeken, dit is een hele leuke....moet ik ook eens gebruiken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nicolette this is so pretty with the purples and a fun take on the sketch. I am also now one of your keen Followers xxx
    Hugs Desíre {Doing Life}

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette