maandag 4 mei 2015

Reminderkaart Bestie-challenge 'hartjes'

Na een tijdje radiostilte, nu alweer een kaartje van mij. Op het Nederlandse Besties Challenge blog loopt deze week nog onze challenge 'Alles mag met optie hartjes'. Dit kaartje van mij doet dienst als reminder voor deze challenge. Dus mocht je dit nou zien en het leuk vinden om mee te doen: doe mee! Hartstikke leuk. Mocht je geen Bestie-digi hebben, op het blog is er bij elke challenge een gratis digi te downloaden! Genoeg redenen om mee te doen, toch?
Het schattige Bestie-meisje is img175 en deze kan je voor deze challenge gratis krijgen op het Besties-blog. Ik heb haar gekleurd met Copic Markers. Rondom de randen een stempel gebruikt van een stempelset met geweldige teksten en afbeeldingen van de Action. Geweldig wat je daar soms kunt vinden.
Ook dit keer heb ik gewerkt met een sketch en dit keer de 2e challenge-sketch van het Noor&Zo blog:
De basis van de kaart is een stuk wit cardstock van 14x14 cm. Daarop een stuk zwart cardstock van 13,4x13,4 cm en daarop een stuk designpapier ' Yours Truly' van Echo Park van 12,8x12,8 cm. De overige stukken designpapier zijn ook van deze papierlijn. Twee stukken designpapier heb ik met zwart papier aan elkaar gestikt met een V-steek met de naaimachine. Ik blijf dat zo'n geweldig effect geven.
De twee harten zijn gemaakt met de stansset X Cut Homespun Heart en aan de rand heb ik kleine pareltjes gemaakt met de witte parelpen.  
De roze bloemen heb ik gemaakt met de bloemenstans 6002/0156 van Noor Design. Ik heb twee keer de kleinste en één keer de enakleinste uitgestanst. Vervolgens heb ik de bloemetjes nat gespoten, verkreukeld en daarna weer uit elkaar gehaald en extra verkreukeld. Daarna gedroogd met de heatgun. Zo zorg je ervoor dat de kreukels er stevig in blijven. De bloemetjes opgestapeld en in het hart een parelkraaltje geplakt. 

Overige gebruikte materialen:

- Postage stans Noor Design 6002/0324
- Postage stempels Noor Design 6410/0317
- Witte bloemen
- Stempelinkt

Ik hoop dat je even naar het Bestie challenge blog gaat om mee te doen met onze leuke challenge!

Hopelijk heb ik je weten te inspireren met dit kaartje en hopelijk tot een volgende keer!

Liefs, Nicolette


2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette