vrijdag 29 mei 2015

Sending you a bucket full of kisses

Goedemorgen deze morgen,

Het is weer de vrijdag van de even week en dat betekent dat ik weer even tijd maak voor een blogberichtje met een kaartje ter promotie van de prachtige producten in de mooie webwinkel van Cards2Create

Het papier dat ik heb gebruikt is 'Shabby Vintage Rose' van MicheleRDesigns. Prachtig vintage papier voor al je (vintage) projecten. Het plaatje kreeg na een gezellige speurtocht over de digitale snelweg een plekje in mijn computer en daarna op deze kaart. Er is genoeg moois te vinden! Even printen en klaar!
 De grote, witte bloemen heb ik weer 'op mijn manier' zelf gemaakt met de Nestabilitie 'Rose Creations'. In dit geval het ik de vier kleinste bloemstansen gebruikt en deze gestanst uit crèmewit papier. De blaadjes weer nat gespoten, verkreukeld, uit elkaar gehaald en nog meer kreukels op de juiste plek in de blaadjes geduwd en daarna de boel gedroogd met de heattool. Zo blijven de kreukels er mooi in zitten. Per bloem drie dubbelgeklapte meeldraadjes in het hart gedaan en alle laagjes vastgeplakt. Ik blijf het resultaat geweldig vinden.
Overige gebruikte materialen:

- Nestabilitie S4-490
- Nestabilite Stately Circles S4-388
- Frame Noor Design 6002/0356
- Stempels Banner Noor Design6410/0338
- Takje Cheery Lynn
- Witte bloemen
- Parels op draad
- Verbandgaas
- Bedel vogelkooitje
- Bruine stempelinkt
- Golfkarton
- Gesso

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Kom je ook nog even langs bij die van Cards2Create? En doe dan gelijk even mee met onze huidige challenge 'Geen vierkante kaart'. Er is weer een leuke prijs te winnen!

Zelf wil ik met dit kaartje meedoen met de challenge bij:

- WLVC: vintage-kaart met een echt dier
Gewonnen!!!

Graag tot een volgende keer!

Liefs, Nicolette

6 opmerkingen:

  1. wat een geweldig mooie kaart zowel de kleuren als die prachtige toef met bloemen
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart Nicolette....superrrrmooi. De sfeer die je kaart uitademt is zo helemaal mijn ding....complimenten meis....prachtig. Dankjewel voor je deelname bij WLVC en een heel fijn weekend.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi schattig kaartje Nicolette, heb me gelijk bij je aangemeld als volger, hoef ik niks meer te missen, leuk dat je meedoet bij WLVC. groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je compliment, Liesbeth en wat leuk dat je volger van mijn blog bent geworden!

      Lieve groet, Nicolette

      Verwijderen
  4. weer zo'n mooie kaart . erg leuk geworden Nicolette. dat kan jij effies.
    groetjes Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Nicolette.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette