woensdag 7 juni 2017

Birthday

Goedemorgen lieve bezoeker,

Vandaag kom ik met een kaartje met het mooie Designpapier 'The Sofiero Collection' van Maja Design en een paar gave nieuwe 'stempels-met-stans-sets' van Studio Light.
Het stempeltje heet 'Bear on Flower' en is van Wild Rose Studio (CL484). Ik heb deze stempel gekleurd met mijn Copic Markers. Ik heb de volgende kleuren gebruikt:

Beer: E70/71/74/77
Bloemen en vlinders: R81/83/85/89
Stengels: YG61/63/67
Kern bloem: Y11/13
Rondom de stempel heb ik de grote stempel uit de 'Stamps & Die cut Studio Light BASICSDC04' gebruikt. De tekststempel en de maandstempel en stans komt uit de set Stamps & Die cut Studio Light BASICSDC06. De teksten zijn gestempeld met de stempelinkt 'Versafine Onyx Black'. Heerlijke inkt die heel secuur stempelt.
Leuk dat je even langs waaide, hier op mijn blog! Graag tot snel weer!

Groetjes,


4 opmerkingen:

  1. Wat een lieve stempel heb je voor deze kaart gebruikt Nicolette. Mooi ingekleurd en ik vind de manier waarop je je kaart opgebouwd hebt met die verschillende laagjes ook heel leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bereleuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje Nicolette
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette