zondag 25 juni 2017

Truly great Friends

Hallo lieve mensen die een bezoekje brengen aan mijn blog,

Welkom op mijn blog! Leuk je hier te zien.
Vandaag een vintage kaartje uit mijn koker. Ik kreeg onlangs het mooie Pion papier ‘My Dearest Sofia’ opgestuurd en natuurlijk begonnen mijn handen meteen te jeuken bij het zien van al dat moois.
Het vintage plaatje komt uit het vel ‘Images from the Past’ en deze heb ik gemat op een stuk golfkarton. Ik heb als basis van de kaart een stuk wit cardstock van 15,5×15,5 cm gebruikt. Hierop een laagje kraftkarton en vervolgen een laagje met roze vlindertjes uit het vel ‘With all my love’. Vervolgens een vierkant stuk kraftkarton van 13,5×13,5 cm met daarop een stuk designpapier van 13×13 cm uit het vel ‘A day in April’. In de rechterbovenhoek van het plaatje heb ik de prachtige nieuwe doily van Studio Light verwerkt. Hierover heen een zelfgemaakt bloem gemaakt met de Floral Flourishes bloem 6002/0157 van Joy!Crafts.
Ik heb de bloemetjes eerst gestanst, toen nat gespoten met een vernevelaar, vervolgens in elkaar gekreukeld en ze daarna weer voorzichtig uit elkaar gehaald en vervolgens gedroogd met de heattool. Zo blijven de kreukels erin zitten en krijg je mooie bloemblaadjes.

Op de kaart linksonder nog drie van deze bloemen en nog wat kant-en-klare bloemetjes in de clusters verwerkt, pareltjes in de hartjes van de bloemen geplakt, een tekst uit een vel papier gehaald en vlindertjes uitgeknipt uit het vel ‘Borders’.

Ik hoop dat jullie mijn kaart mooi vinden en dat ik jullie van een beetje inspiratie heb voorzien. Ik heb er in ieder geval met erg veel plezier aan gewerkt.

Voor nu: een fijne avond! Liefs,




2 opmerkingen:

  1. Wat een beauty Nicolette, mooi nostalgisch plaatje, de bloemen zijn top erbij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette