donderdag 24 mei 2018

Bloghop Noor Design juni-collectie

Goedemorgen,

Vandaag mogen jullie weer gezellig hoppen! We zijn voor jullie aan de slag gegaan met de nieuwe Noor!Design collectie van juni. Als je uiterlijk zaterdag 26 mei bij alle meisjes een bericht achterlaat en ook op het blog van Noor Design, dan maak je weer kans op een leuke prijs.

Als het goed is kom je net van het blog van Katja
Dit keer heb ik een scrap lay-out gemaakt met een foto van mijn jongste dochter Nienke. 
De randen van de foto heb ik eerst opgeschuurd met een schuurblokje en vervolgens de foto op twee laagjes papier (kraft en wit) gemat.

Het plankenpapier dat ik heb gebruikt komt uit de set 'Paper/Wood' 6011/0534 en de stukken blauw designpapier komen uit de papierset 'Vintage Roses' 6011/0548.
Verder heb ik van een stuk kraftkarton designpapier gemaakt met de stempelset 'Script 6410/0468. De vlekken heb ik in drie verschillende kleuren embossingpoeder aangebracht. En als laatste ook een stuk golfkarton met aan de bovenkant de geweldige, nieuwe randstans 6002/1099. Deze stukken heb ik zolang geschoven en verschoven totdat er een, voor mij mooie rangschikking, ontstond.
Ik mat graag mijn stukken designpapier op wit papier. Ook distress ik alle randen en voorzie ik de randen van distress inkt. Dit keer heb ik Walnut Stain gebruikt.
De sierlijke, ovale mal 6002/1044 heb ik twee keer uitgestanst en onder de foto en onder een laagje designpapier geschoven. De tekst 'Lovely Girl' is gemaakt met de One of A kind alfabet labels 6002/1049.
De bloemen heb ik zelf gemaakt met de nieuwe 'Floral Flourishes' bloemenstansjes uit de juni-collectie 6002/1082. Uitstansen, nat sprayen, verkreukelen en de kreukels er stevig in vastzetten door de bloemen te drogen met de heattool. Vervolgens kun je je bloemen op kleur maken met welk medium je dan ook maar in huis hebt en mooi vindt.
Vervolgens de lay-out afgemaakt met gestanste tags in de vorm van een sterretje gemaakt met 6002/1100. Een mooi stuk kant met parels, labels, kleine tekststickers, pinnetjes, kant en klare bloemetjes en takjes (6002/0939).

Leuk dat je hier was! Wel even een reactie achterlaten, hè?

Dan mag je nu doorhoppen naar Joyce.








31 opmerkingen:

  1. Leuke scrappagina ben er niet zo in thuis maar vind het heel leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie scrap lay-out! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow ! beautiful LO! so delicious!!! thanks for blog hop! xoxo Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwww, wat een prachtige Lo heb je van je dochter gemaakt. Zoveel moois op te zien. Ik denk dat je dochter het ook wel super vindt.
    Gezellig om eens een keer langs jouw te hoppen. Hihihi.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw naamgenoot, dat heb je héél mooi gedaan! Ik ben helemaal weg van de blauwe bloemen, zowel van de vorm als de kleur! Leuk ook dat je de prachtige ovale mal op deze manier gebruikt hebt. Prachtige lay-out!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker weer inspiratie op gedaan voor een volgende LO!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Te gekke lay o ut. Ik vergeet het opschuren van de randjes van foto's, maar het geeft echt een leuk effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow.. wat een mooie pagina.
    Een mooie herinnering gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lay out...gaaf gedaan. (alleen je datum in je bericht klopt niet...er staat 19 mei...)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik heb de datum aangepast. Bedankt voor je melding hiervan!

      Lieve groet, Nicolette

      Verwijderen
  10. Prachtige layout heb je gemaakt. Prachtige bloemen.
    Gr. Margriet R

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie layout met mooie fleurrijke bloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi, leuk die mix tussen het stoere hout papier en het romantische lichte blauw uit het vintage roses papier setje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. J'adore 😍 wat mooi gemaakt! Het hele plaatje is compleet. Erg leuk met de bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie foto van je dochter en wat een leuke lay out heb je er van gemaakt.
    Groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg gaaf ..
    Niet zo mijn ding scrappen maar na zien van deze creaties toch een s gaan proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie scrap pagina.staat toch weer erg mooi op dat hout.leuke bloemen en foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie dochter op een prachtige pagina .. zo zie je ook nog dat je op veel manieren alles kunt gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw wat een prachtige layout! Ziet er heel mooi uit met alle kleuren. Leuk met een foto erop. De bloemen passen ook perfect erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie scrap layout. Ik heb me hier nog niet aan gewaagd, maar dit is een super voorbeeld, zeker omdat je als achtergrond houtstructuur neemt waar ik toch veel feeling mee heb. heel mooi dat de foto en de bloemen erbij geplakt worden, en dat je verschillende kleuren embossing gebruikt is nieuw voor mij.
    misschien waag ik me er een keertje aan nu ik jouw versie gezien heb. bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook zo'n mooie en feestelijke L.O. geworden, prachtig zeg. Zo veel inspiratie krijg ik er weer van om weer een L.O. te gaan maken dank je wel, met vriendelijke groet Marije Stuurman.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, dit is echt de mooiste scrap lay-out die ik tot nu toe heb gezien😍😍 De kleurcombi en opbouw echt super gaaf. Ook hoe je de achtergrond hebt gemaakt vind ik te gek. Ik denk dat ik dit eens op een kaart ga toepassen, zo gaaf. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtige scrap lay out heb je gemaakt ook leuk die kleine stukjes van de rand er onder verwerkt en prachtige bloemen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Love your layout, the cute photo and the gorgeous papers and details!
    Greetings, Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat een supergave scraplayout!!! Echt zo gaaf! Krijg gelijk weer zin! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie Lay-out.
    Het houtpapier vind ik wel erg mooi als achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een mooie layout...verrassend voor mij om een foto op wit te matten....een kleur die ik die zelf niet snel zou kiezen...ga ik nu proberen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette