maandag 7 mei 2018

It's a boy

Goedemorgen allemaal,

Vandaag mijn laatste kaartje als DT-lid van Joy!Crafts. Ik heb een nieuwe uitdaging gevonden binnen het team van Noor Design en dus neem ik afscheid van het team van Joy! Bedankt, meiden voor de fijne tijd binnen het team.
De vorm van het kaartje heb ik gemaakt met de Shape Art Mal 'Star' van DDBD. Het papier en het plaatje komt uit het stansblok 'Little Miracle' 6011/0384. In vier van de vijf hoeken heb ik de mooie vlinderhoekstans 6002/1041 gebruikt.
In de hoek heb ik de leuke, nieuwe omvouwmal van de ster 60022/1067 gebruikt. Stans dit uit dubbelzijdig papier en dan kun je de helft omdraaien waardoor beide zijdes te zien zijn.

Bedankt voor je bezoekje en graag tot een volgende keer.


 

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie sfeervolle kaart. Prachtig! Succes bij het Noor team. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie afsluiter Nicolette. Heel mooi gemaakt. Veel plezier én succes bij Noor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan zeg! En je rolt zo van het ene team in het andere! Veel plezier bij Noor!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette